Три світових шедеври з італійських музеїв представлені на виставці з циклу “Європейський вимір”, яка відкрилась у Києві. Класичне мистецтво Європи уособлюють картина Тіціана Вечелліо “Венера та Адоніс”, вівтарна робота Ґвідо Рені “Ісус Христос” і гобелен “Дивний вилов риби”, створений на основі композиції Рафаеля.
Нікола Франко Баллоні, Італійський інститут культури в Києві: “Це була ідея відзначити 1025-річчя хрещення Київської Русі Володимиром Великим. Тут дві картини, які мають релігійний зміст, третя не має релігійної тематики, але у ній багато духовності”.
Гобелен, створений брюссельськими майстрами у XVIIстолітті на основі картонів Рафаеля, зображує Євангельську оповідь про те, як апостоли не вловили риби, поки на їхній човен не ступив Ісус Христос, – тоді їхні тенета відразу наповнилися. Інша картина на релігійну тематику належить пензлю майстра італійського барокко Ґвідо Рені, його роль вважається визначною у створенні католицьких образів, призначених для особистого поклоніння.
Архієпископ Володимир, Українська афтокефальна православна церква: “Ми пишаємося цими людьми, які гідні нести звання своєї держави, своєї нації, і також ми пишаємося , бо у нас – Андріївський собор, який також має відношення до італійської культури, тому що Растреллі був великим архітектором”.
Історія кохання Венери та Адоніса була однією з улюблених тем Тіціана. Зараз відомо щонайменше сім варіантів композиції, і ця вважається однією з останніх версій художника.
Олена Живкова, музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків: “Емоційно людина здатна сприйняти щось одне, але сприйняти глибоко, роздивитися кожну деталь. Тому мені здається, що за такими невеликими виставками майбутнє”.