Пунктуальність суворо не дотримується, і цього не слід очікувати. Зазвичай зустрічі потрібно підтверджувати кілька разів, перш ніж вони відбудуться. Не дивуйтеся, якщо представники Болівії кілька разів зателефонують, щоб підтвердити, а потім змінять час в останню хвилину. Якщо ви приймаєте зустріч, рекомендується зателефонувати та надіслати електронною поштою колегам підтвердження напередодні, а також за кілька годин до зустрічі. Прийом їжі - корисна ділова практика, і може призвести до більш плідної дискусії, ніж швидка зустріч.
Ділове вбрання є консервативним, особливо в містах Ла-Пас та Кочабамба. Подарунки з логотипом компанії дуже поширені і вітаються.
Іноземні фірми повинні бути готові мати справу з чиновниками, що іноді ускладнює бюрократичні процедури. Важливими є особисті візити керівництва компанії та оперативний обмін повідомленнями. Особливого значення це набуває з огляду на вирішальну роль місцевих агентів та представників бізнесу в Болівії. Після встановлення стосунків місцеві представники, як правило, розраховують відвідати приміщення та штаб-квартиру материнської компанії, щоб краще ознайомитись з персоналом та технікою роботи компанії.