Уряд Суринаму офіційно підтримує та заохочує розвиток бізнесу за рахунок місцевих та іноземних інвестицій. Загальний інвестиційний клімат сприяє інвесторам, які мають досвід роботи в країнах, що розвиваються. Для залучення прямих іноземних інвестицій (ПІІ) органи влади планують оновити інституційні та правові рамки для захисту інвесторів та усунення обмежень щодо переказів доходів від інвестицій та контролю за потоками ПІІ. Однак, огляд торгової політики Світової організації торгівлі за 2019 рік дійшов висновку, що інвестиційний режим Суринаму не змінився з часу його останнього огляду в 2013 році. У звіті зазначено, що загальний режим, зокрема схвалення ПІІ, може бути дискреційним, а не заснованим на правилах.
Історично, добувна галузь залучала значні прямі іноземні інвестиції, але численні фактори негативно впливають на інвестиційний клімат в цілому. Ці фактори включають незрозумілий процес надання концесій та публічних торгів, корупцію, обмеження інституційного потенціалу та відсутність загальної прозорості.
У січні 2020 року компанії Apache і Total оголосили про "відкриття значних запасів нафти" біля узбережжя Суринаму. Експерти підрахували, що для початку морського видобутку нафти знадобиться 5-10 років, за умови сталих світових цін на нафту. Генеральний директор державної нафтової компанії Staatsolie підрахував, що уряд Суринаму може заробити 10–15 млрд доларів протягом 20 років, якщо виробництво досягне рівня, подібного до сусідньої Гайани.
Боргове навантаження уряду досягло 75 відсотків валового внутрішнього продукту (ВВП) у 2019 році порівняно з 43 відсотками у 2015 році. У листопаді 2019 року Національні збори підняли граничний борг країни з 60 відсотків ВВП до 95 відсотків ВВП.
У лютому 2020 року уряд визнав, що взяв у Центрального банку 197 мільйонів доларів на імпорт, виплату боргу та інші невизначені цілі. Гроші надходили із строкових депозитів та готівкових резервів комерційних банків в іноземній валюті, і, як повідомляється, вони використовувались без їх дозволу та відома. Вартість суринамського долара зменшилася, запаси іноземної валюти впали, а ціни на споживчі товари зросли. Ці події призвели до низки знижень рейтингу міжнародних агенцій кредитного рейтингу. У січні 2020р. Fitch знизило довгостроковий рейтинг дефолту емітента в іноземній валюті Суринаму з B- до CCC. У квітні 2020р. Standard & Poor знизив довгостроковий суверенний кредитний рейтинг Суринаму з B + до CCC +, тоді як Moody's змінив прогноз щодо Суринаму зі стабільного на негативний.