Державні закупівлі товарів та послуг становлять значну частину валового внутрішнього продукту Болівії. Центральні, державні та місцеві органи влади та інші державні структури є важливими покупцями машин, обладнання, матеріалів та інших товарів та послуг.
Інформацію про державні закупівлі можна знайти в Системі державних закупівель (Sistema de Contrataciones Estatales - SICOES), а також на веб-сайтах усіх державних компаній (Електроенергія, Вуглеводні, Гірничодобувна промисловість). Болівія не підписала Угоду СОТ про державні закупівлі.
Відповідно до чинного законодавства Болівії, під час державних закупівель на суму до 145 000 доларів повинен надаватися пріоритет малому бізнесу, асоціаціям мікровиробників та асоціаціям агровиробників. Постачальники, які підпадають під ці категорії, повинні надавати менше гарантій та документів, ніж решта компаній. Для участі у закупівлях на цих умовах необхідно мати партнера в Болівії.
Болівійським компаніям та місцевим постачальникам (представникам іноземних компаній, які зареєстровані в Болівії) надається пріоритет для заявок на державні закупівлі від 145 000 до 10 мільйонів доларів. Імпортери можуть брати участь у цих закупівлях лише тоді, коли продукція та постачальники послуг місцевого виробництва недоступні або коли уряд Болівії не обирає вітчизняного постачальника; у таких випадках уряд може розмістити міжнародні заявки. Міжнародні державні тендери потрібні, коли закупівлі перевищують 10 мільйонів доларів.
Система управління стандартами товарів і послуг надає перевагу вітчизняним товарам, які містять вітчизняну сировину. Постачальники повинні дотримуватися вимог, встановлених у тендерній документації, які можуть відрізнятися для кожної закупівлі. Специфікації пропозицій, які містять технічні та комерційні вимоги, доступні на веб-сайті державних тендерів або у відповідному відомстві, яке проводить тендер. Інформація про тендери також публікується у місцевій пресі. Орган виконавчої влади або суб’єкт господарювання, який подав запит на закупівлю, визначає кваліфікаційні процедури та визначає переможця тендеру. Для заохочення місцевого промислового розвитку уряд надає внутрішнім учасникам торгів перевагу від 10 до 25 відсотків, залежно від пропозиції. Під час укладання контрактів враховується ціна та якість. Суми закупівель Міністерства оборони та Міністерства внутрішніх справ не обмежуються. Тому, уряд може проводити тендери на закупівлі для потреб національної безпеки, збройних сил або товарів та послуг, що становлять національний інтерес, без обмеження вартості.
Якщо під час оцінки пропозицій, не були дотримані вимоги міжнародного тендеру, то уряд може укладати контракт без проведення тендеру.