У зв’язку із прагненнями Російської Федерації направити в Україну гуманітарну допомогу, до відома РФ було доведено позицію України щодо передбачених українським законодавством та міжнародним правом відповідних модальностей.
З метою уникнення провокацій було досягнуто низку технічних домовленостей, які дозволяють поставити дії російської сторони в рамки, визначені та контрольовані Україною і міжнародними інституціями, зокрема Міжнародним комітетом Червоного Хреста (МКЧХ) та ОБСЄ.
Зокрема, прикордонний та митний контроль, а також належне оформлення гуманітарної допомоги відповідно до законодавства України, здійснюватимуть уповноважені органи України за сприяння та моніторингу МКЧХ та ОБСЄ.
Було досягнуто розуміння, що усі гуманітарні вантажі, включно з російською гуманітарною допомогою, доставлятимуться до місць призначення, що знаходяться під оперативним контролем терористів, виключно МКЧХ. Комітет забезпечуватиме також усі логістичні аспекти, пов’язані зі зберіганням та розподілом допомоги.
В Україні виходять з того, що ключову роль в узгодженні безпекових аспектів, а також конкретних маршрутів проходження вантажів з гуманітарною допомогою територією, що контролюється незаконними збройними формуваннями, включно з тією, яка буде забезпечена Урядом України, відіграватиме Тристороння контактна група.
Російська Федерація несе усю відповідальність за те, щоб терористи, які мають оперативний контроль за ситуацією у певних районах Луганської області, не чинили будь-яких провокацій проти ініційованої Президентом України Міжнародної місії гуманітарної допомоги для потреб цивільного населення Луганщини, а також проти персоналу МКЧХ під час виконання їхньої місії.