Портал в режимі тестування та наповнення
«“Made in Ukraine” – це круто!» - Euronews
Опубліковано 19 вересня 2014 року о 17:14

Майже 60 років тому киянка Олександра Коваль почала виготовляти українські національні сорочки – вишиванки. Останні двадцять років їх можна побачити і придбати на славетному київському туристичному ринку, що на Андріївському узвозі.

Проте, за словами жінки, ніколи раніше вона не бачила такого попиту на вишиванки: адже тепер люди вдягають їх не тільки на національні свята.

“Попередня “власть” була у нас три роки. Коли наближався День незалежності, ми навіть не сподівалися, що в нас куплять щось із вишиванок. А цьогоріч навіть песиків одягали у вишиванки, і котиків, і діточок. Люди усвідомили, що ми – українці!” – каже майстриня.

Великим попитом користуються не тільки традиційні українські строї. У контексті політичних подій футболки з українською національною символікою та антиросійськими гаслами стали справжнім трендом у країні.

Ганна Коваленко і Анастасія Янковенко – засновниці бренду “Must Have” – відкрили у Києві крамницю два роки тому, проте щойно зараз – після подій на Майдані – люди почали проявляти серйозне зацікавлення до вбрання із позначкою “Made in Ukraine”. Серед тих, хто придбав сукню у крамниці – перша леді України Марина Порошенко.

“Чимало людей, в тому числі я, купують виключно українські товари. Чому б не купувати українське, якщо це – конкурентоспроможний товар?” – зазначає Анастасія Янковенко.

Вишиванки стають дедалі популярнішими серед власників автомобілів: чимало з них бажають “вбрати” свою автівку в національні українські кольори.

“Я звернула увагу на такий патріотичний поклик душі: люди намагаються і вдягатись у вишиванки, і їздити з національним символами. Оcь таке відродження українськості, духовності (як кажуть англійською мовою “Ukrainehood”). Мені це дуже сподобалось, я вирішила, що моїй машині потрібно трішки причепуритись, одягнути на себе маленьку вишиванку”, – каже власниця авто Едит Ганеш.

Тимчасом ще одна автівка чекає своєї черги на те, щоб отримати свій “національний стрій”. Її власник зажадав дві смужки орнаменту на чорному тлі.

Менеджер служби Вікторія Ковтун розповіла кореспондентові Євроньюз, що перше замовлення на “автомобіль-вишиванку” надійшло навесні. Відтоді вони “одягають” в національний стрій по дві-три машини щоденно.

 

Copyright © 2014 euronews

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux